باربری جردن

خدمات باربری وی آی پی در جردن

باربری جردن

خدمات باربری وی آی پی در جردن

ویژگی کارتن بسته بندی برای باربری

ویژگی کارتن بسته بندی

در هر اسباب کشی که انجام می‌شود معمولا مجموعه‌ای از کارها در کنار هم می‌بایست انجام شوند تا فرایند باربری با موفقیت انجام شود. یکی از آن کارها استفاده از کارتن‌های مناسب و مخصوص باربری است. در این مقاله به معرفی کارتن‌هایی که شما می‌توانید در جا‌ به‌جایی لوازم خود از آنها استفاده کنید می‌پردازیم. بنابراین توصیه می‌کنیم که با ما همراه شوید.   شاید در نگاه اول زیاد مهم به نظر نرسد که لوازمتان را در چه جعبه‌ای بسته بندی کنید ولی اگر نظر کارشناسان با تجربه را بپرسید اطلاعات مفیدی را در زمینه بسته بندی در اختیارتان قرار می‌دهند. برای هر نوع وسیله‌ای باید از جعبه مخصوصی استفاده کرد. اندازه و مقاومت جعبه‌ها کاملا با وسیله‌ای که درونش قرار می‌گیرد مطابقت دارد. کارتن‌ها با توجه به اندازه به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

 کارتن‌های مخصوص لوازم سنگین

توصیه می‌شود برای لوازم سنگین وزن حتما از کارتن‌های چند لایه استفاده کنید. این نوع جعبه‌ها برای لوازم شکستنی و سنگین مانند سرویس آشپزخانه مفید هستند. اندازه این جعبه‌ها کاملا مناسب برای وسایل شما است و از طرفی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در طول زمان مقاومت و استحکام خود را از دست نمی‌دهند. شما می‌توانید متناسب با حجم لوازم خود به تعداد کافی از این کارتن‌ها در اندازه‌های مختلف تهیه کنید.

کارتن‌های مخصوص لوازم سبک

اگر تعدادی لوازم سبک در منزلتان دارید که می‌خواهید آن‌ها را با خود به منزل جدید بیاورید توصیه می‌کنیم که آنها را در جعبه‌های بزرگ قرار دهید. این نوع جعبه‌ها کاملا برای حمل بارهای سبک وزن مناسب هستند. وقتی درون جعبه‌های بزرگ را از وسایل سبک پر کنید حتی خودتان به تنهایی نیز می‌توانید آن را حمل کنید. کارتن‌های بزرگ برای حمل لباس‌هایی که طول بلندی دارند مانند مانتوها مناسب هستند. برای اینکه لباس‌هایتان چروک نشوند می‌توانید آنها را به همان صورت که آویزان کرده‌اید از جای خود برداشته و درون کارتن‌هایی که به اندازه لباستان هستند قرار دهید.

کارتن‌های شرکتی

منظور از کارتن‌های شرکتی جعبه‌های مخصوصی است که به هنگام تولید محصول توسط کارخانه و یا شرکت تولید آن محصول ارائه می‌شود. هر وسیله‌ای که شما در منزل دارید به هنگام خرید از فروشگاه در جعبه مخصوصی به شما عرضه شده است. بهتر است بعد از باز کردن جعبه، کارتن هر وسیله را در انبار خانه نگهداری کنید تا در مواقع لزوم بتوانید مجددا از آن استفاده کنید. می‌توانید برای صرفه جویی در فضای انبار، کارتن‌ها را از قسمت‌های برش خرده باز کنید و بر روی یکدیگر قرار دهید. نگهداری این کارتن‌ها مزیت دیگری نیز دارد. بعضی اوقات برچسب ضمانت نامه کالا بر روی جعبه مخصوصش درج شده است. توصیه می‌کنیم که این نوع از جعبه‌ها را حتما با دقت بررسی کنید و در صورت ممکن آنها را نگهداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.