باربری جردن

خدمات باربری وی آی پی در جردن

باربری جردن

خدمات باربری وی آی پی در جردن

نحوه چیدمان پس از اسباب کشی

چیدمان اثاثیه بعد از انتقال آنها به منزل جدید می تواند بسیار لذت بخش باشد اگر با رعایت چند نکته و صرف وقت و حوصله توام باشد . برای صرفه جویی در زمان باید قبل از بسته بندی لوازم نباید بازگشایی کارتن ها و چیدمان اسباب را فراموش کرد  نکات چیدمان اثاثیه پس از اسباب کشی

برای باز کردن وسایل برنامه ریزی داشته باشید . شما باید یک زمان حدود یک هفته ای را برای این امر در نظر بگیرید .

چیدمان را ازوسایل بزرگ تر آغاز کنید و آشپزخانه را در الویت قرار دهید . ایتدا وسایل بزرگ و سپس وسایل ریز را در جاهاش خود قرار دهید .

پس از جاسازی وسایل بزرگ و ظروف آشپزخانه جعبه و کارتن های خالی را جمع کنید تا اطرافتان خلوت شود و وسیله ای در اون میان گم نشود .

بدون مشخص کردن جای وسایل ، آنها را باز نکنید ، این کار باعث اتلاف وقت بسیار شده زیرا شما مدتها برای یافتن وسایل در داخل جعبه ها سرگردان خواهید بود .

قبل از باز کردن وسایل ، ابزار ضروری مانند چاقو ، پیش گوشتی ، میخ و چکش و سطل زباله را آماده کنید تا با دسترس بودن ابزار تابلوها و لوستر و لوازم دیوارکوب را نصب و زباله های تولید شده را دور بریزید .

در هنگام بسته بندی اثاثیه حتما با برچسب الویت بازگشایی کارتن ها قید شود تا فراموش نکنید ابتدا کارتن های حاوی وسایل ضروری را باز کنید.

زمان بسته بندی کارتن ها جزییاتی از محتویات آن را بروری کارتن بنویسید تا پس از باز کردن آنها وسایل را راحت تر پیدا کنید .

هر کارتنی را در مکان مخصوص خودش قرار دهید تا سر فرصت باز شود .

دقت داشته باشید همیشه ازجابجایی و مرتب کردن اجسام ، ابزار و ظرف بزرگتر به سمت وسایل ریز تر حرکت کنید . در این صورت راحت تر به فضای اطرافتان نظم می بخشید و آرامش بیشتری خواهید داشت .

بالاخره اثاثیه باز شده در سر جای خود قرار خواهند گرفت پس کلافه و سردرگم نشوید .

در صورتی که فکر می کنید توان و زمان کافی برای جابجایی ندارید و وقت و انرژی زیادی را از دست می دهید می توانید از شرکت اتوبار برای فرستادن نیرو کمک بگیرید . شرکت های اتوبار و باربری تخصص و توان مورد نیاز شما را در جابجایی و نظم دهی اثاثیه شما دارند . حتی برای راحتی بیشتر بانوان در انجام کارهای خردتر نیروهای بانو در اختیار شما خواهند گذاشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.